Η εφαρμογή Soft1 CRMSales & Marketingμπορεί να λειτουργήσει ανεξάρτητα ή σε συνδυασμό με τις άλλες ενότητες των εφαρμογών Soft1με τις οποίες συνδέεται, προκειμένου να αξιοποιηθούν τα ήδη καταχωρημένα στοιχεία της επιχείρησης. Καλύπτει:
- Διαχείριση επαφών – λογαριασμών
- Διαχείριση ενεργειών πωλήσεων
- Διαχείριση ευκαιριών πώλησης
- Διαχείριση προσφορών και παραγγελιών
- Διαχείριση ενεργειών προώθησης
S1 CRM
Γενικές ενδεικτικές δυνατότητες
- Λειτουργία τοπικά ή μέσω Internet
- Καλύπτει εξειδικευμένες απαιτήσεις συγκέντρωσης και επεξεργασίας πληροφοριών
- Δυνατότητα μαζικής δημιουργίας ενεργειών από ευρετήρια συνδεδεμένων ενοτήτων
- Διασύνδεση ενεργειών, αυτόματη δημιουργία ενεργειών από άλλες, ιστορικό προέλευσης και κατάληξης
- Καρτέλες ενεργειών σε όλες τις βασικές συνδεδεμένες ενότητες
- Αυτόματες προειδοποιήσεις, υπενθυμίσεις, απαγορεύσεις κλπ
- Business intelligence analysis ενεργειών
- Διαχείριση διαδικασιών e-mail και εργασίες σύνδεσης με Outlook
- Σύνδεση με τηλεφωνικά κέντρα
S1 CRM - Sales & Marketing
Ενδεικτικές δυνατότητες
- Έτοιμες ενότητες διαχείρισης καθημερινών εργασιών (κλήσεις, συναντήσεις, e-mail [import - export από MSOutlook], γενικές ενέργειες)
- Εύκολη διαχείριση ενεργειών μέσω ημερολογίων (calendars) – προσωπικών και ομάδας
- Πλήρης διαχείριση επαφών - λογαριασμών
- Εύκολη ανάκτηση σημαντικών πληροφοριών
- Διαχείριση leads και μετασχηματισμός σε ευκαιρία πώλησης
- Ολοκληρωμένη διαχείριση ευκαιριών πώλησης
- Διαχείριση πιθανοτήτων κλεισίματος
- Παρακολούθηση του συνόλου των ευκαιριών και των αντίστοιχων ενεργειών
- Έλεγχος δραστηριότητας πωλητών
- Pipe line report
- Δημιουργία καταστάσεων πελάτων ή υποψηφίων
- Αυτοματοποιημένη εκτέλεση προωθητικής ενέργειας
- Υποστήριξη πολλών τύπων προωθητικών ενεργειών
- Ανάλυση αποδοτικότητας ευκαιριών πώλησης και προωθητικών ενεργειών