Η Φιλοσοφία του Sunrise CRM
Το σύστημα CRM επιτρέπει στο χρήστη να έχει πρόσβαση σε όλα τα
σχετικα δεδομένα ανά πάσα στιγμή και από οπουδήποτε. Το Sunrise Λογισμικό Σχέσεων CRM
είναι ένα αρθρωτό σύστημα CRM με εξελιγμένα χαρακτηριστικά. Η δυνατότητα ευέλικτης προσαρμογής επιτρέπει και επιμέρους προσαρμογές στις ειδικές ανάγκες των διαφόρων κλάδων και διαδικασίες της εταιρείας.
CRM στις πωλήσεις και στις διανομές
Όλες οι δραστηριότητες και οι διαδικασίες που έχουν να κάνουν με πελάτες, προμηθευτές και τις επιχειρήσεις
εκτελούνται αποτελεσματικά με το Sunrise CRM. Ο πίνακας με τα στοιχεία επικοινωνίας εμφανίζει όλα τα σχετικά δεδομένα αμέσως, συμπεριλαμβανομένων των δεδομένων από εξωτερικά συστήματα - το περιβάλλον εργασίας χρήστη με παγκόσμια πληροφόρηση και απλή πλοήγησ.
Το ολοκληρωμένο σύστημα αρχειοθέτησης εγγράφων για τις επιχειρήσεις, τις επαφές, τα έργα και
συνημμένα των e-mails είναι εξοπλισμένο με μια λειτουργία αναζήτησης τόσο απλή και γρήγορη
οσο το Google.
Πιο αναλυτικά:
- Contact information-dashboard
- Company- and contact management
- E-Mail integration (Outlook, Lotus Notes)
- Identification of cross-selling and up-selling potentials
- Document management with full text catalog
Το CRMστο marketing
Διάφορες λειτουργίες στο marketingμπορουν να υποστηριχθούν από το SunriseCRM. Παρέχει εξατομικευμένη καθώς και μαζική αλληλογραφία η οποία παράγεται απευθείας από το σύστημα CRM και αποθηκευεται
στο ιστορικό της επαφής. Το τηλεφωνικό κέντρο σας λειτουργεί εννοιεά καταγράφοντας όλες τις κινήσεις που γίνονται ανα καμπάνια και έτσι μας παρέχεται μια πλήρης διαχείριση.
Πιο αναλυτικά:
- Extended search and selection functions
- Individual statistical analyses and reports
- Tele marketing / Call center
- Personalized serial mailings, serial letters
- Customer potential analysis
- CTI/TAPI - telephone integration
- Service requests/ticketing system
- Product catalog with product modules