Ενημερωτικο δελτιο

Sunrise CRM

Το σύνθημά μας «να συνδέσουμε τις πληροφορίες με το SunriseSoftwareRelations" εκφράζει το σημαντικότερο μήνυμα του προϊόντος μας. Όλες οι δραστηριότητες και όλα τα αρχεία σχετικά με την επιχείρησή σας συλλέγονται μέσω τουSunriseSoftwareRelationsκαι
Τηλεφωνήστε για τιμή
 

Η Φιλοσοφία του Sunrise CRM

Το σύστημα CRM επιτρέπει στο χρήστη να έχει πρόσβαση σε όλα τα
σχετικα δεδομένα ανά πάσα στιγμή και από οπουδήποτε. Το Sunrise Λογισμικό Σχέσεων CRM
είναι ένα αρθρωτό σύστημα CRM με εξελιγμένα χαρακτηριστικά. Η δυνατότητα ευέλικτης προσαρμογής επιτρέπει και επιμέρους προσαρμογές στις ειδικές ανάγκες των διαφόρων κλάδων και διαδικασίες της εταιρείας.

 

CRM στις πωλήσεις και στις διανομές

Όλες οι δραστηριότητες και οι διαδικασίες που έχουν να κάνουν με πελάτες, προμηθευτές και τις επιχειρήσεις
εκτελούνται αποτελεσματικά με το Sunrise CRM. Ο πίνακας με τα στοιχεία επικοινωνίας εμφανίζει όλα τα σχετικά δεδομένα αμέσως, συμπεριλαμβανομένων των δεδομένων από εξωτερικά συστήματα - το περιβάλλον εργασίας χρήστη με παγκόσμια πληροφόρηση και απλή πλοήγησ.
Το ολοκληρωμένο σύστημα αρχειοθέτησης εγγράφων για τις επιχειρήσεις, τις επαφές, τα έργα και
συνημμένα των e-mails είναι εξοπλισμένο με μια λειτουργία αναζήτησης τόσο απλή και γρήγορη
οσο το Google.

 

Πιο αναλυτικά:

  • Contact information-dashboard

 

  • Company- and contact management

 

  • Lead management

 

  • Visit planning

 

  • Activity history

 

  • Project management t

 

  • Opportunity management

 

  • Forecast management

 

  • E-Mail integration (Outlook, Lotus Notes)

 

  • Contract management

 

  • Of fer/Order/Invoice

 

  • Identification of cross-selling and up-selling potentials

 

  • Document management with full text catalog

 

  • PDA synchronization

 

  • Office integration

Το CRMστο marketing

Διάφορες λειτουργίες στο marketingμπορουν να υποστηριχθούν από το SunriseCRM. Παρέχει εξατομικευμένη καθώς και μαζική αλληλογραφία η οποία παράγεται απευθείας από το σύστημα CRM και αποθηκευεται
στο ιστορικό της επαφής. Το τηλεφωνικό κέντρο σας λειτουργεί εννοιεά καταγράφοντας όλες τις κινήσεις που γίνονται ανα καμπάνια και έτσι μας παρέχεται μια πλήρης διαχείριση.

 

Πιο αναλυτικά:

  • Campaign management

 

  • Extended search and selection functions

 

  • Doublet resolving

 

  • Lead management

 

  • Lead qualification

 

  • Individual statistical analyses and reports

 

  • Tele marketing / Call center

 

  • Personalized serial mailings, serial letters

 

  • Customer potential analysis

 

  • CTI/TAPI - telephone integration

 

  • Generic text blocks

 

  • Service requests/ticketing system

 

  • Complaint management

 

  • Product catalog with product modules

 

  • Waiting queues

 

  • Escalation management

 

  • Knowledge base

 

  • Service contracts

 

  • Analysis reports

 

Sunrise CRM

Το σύνθημά μας «να συνδέσουμε τις πληροφορίες με το SunriseSoftwareRelations" εκφράζει το σημαντικότερο μήνυμα του προϊόντος μας. Όλες οι δραστηριότητες και όλα τα αρχεία σχετικά με την επιχείρησή σας συλλέγονται μέσω τουSunriseSoftwareRelationsκαι
Τηλεφωνήστε για τιμή